Volg ons op RSS

2022-06-18 15:29:01 By : Mr. Fan Hu

Wil je weten wat de toekomst biedt voor de game-industrie?Sluit je aan bij gaming-managers om in oktober opkomende delen van de industrie te bespreken op GamesBeat Summit Next.Leer meer.Deze week heeft het Interactive Advertising Bureau een aantal richtlijnen opnieuw gelanceerd voor het meten van de effectiviteit van in-game advertenties en uiteindelijk advertenties in de metaverse.Het was de eerste keer sinds 2009 dat de IAB, een normeringsinstantie voor de game- en advertentie-industrie, een dergelijke actie ondernam met betrekking tot in-game-advertenties.Destijds hadden veel richtlijnen te maken met mobiele advertenties die toen nieuw waren.Maar deze standaard houdt rekening met dingen die werden geleverd met in-game 3D-beelden voor console-, pc-, mobiele en virtual reality-games.En op die manier is de betekenis van deze nieuwe richtlijnen dat ze de weg wijzen naar de metaverse, het universum van virtuele werelden die allemaal met elkaar verbonden zijn, zoals in romans als Snow Crash en Ready Player One.Het opstellen van dergelijke richtlijnen is een belangrijk onderdeel van het creëren van de normen die het mogelijk maken voor enorme veranderingen en innovaties - zoals de metaverse - om te komen tot computers en gaming.In het verleden was 2D-kijken meetbaar.Maar met 3D kun je nooit echt zien of een gamer of een VR-gebruiker daadwerkelijk naar een advertentie in een 3D-ruimte kijkt.De groep moest dus samenwerken met de industrie om erachter te komen hoe ze op de juiste manier erkenning konden geven voor een advertentie die werd bekeken - aangezien dat de belangrijkste reden is waarom mensen voor advertenties betalen - en hoe die weergave kon worden gemeten.MetaBeat zal metaverse opinieleiders samenbrengen om advies te geven over hoe metaverse technologie de manier zal veranderen waarop alle industrieën communiceren en zaken doen op 3-4 oktober in San Francisco, CA.In een gezamenlijke samenwerking tussen IAB, IAB Tech Lab en de Media Rating Council (MRC) heeft IAB zijn intrinsieke in-game (IIG) meetrichtlijnen vrijgegeven om bijgewerkte meetrichtlijnen vast te stellen voor advertenties die in gameplay verschijnen.De release is open voor publiek commentaar gedurende een periode van 30 dagen tot 15 juli 2022.Toen IAB in 2009 zijn huidige standaard voor het meten van in-game advertenties uitbracht, bevonden videogames en advertentietechnologie zich in een heel ander ontwikkelingsstadium.De bijgewerkte normen zullen de zichtbaarheid, meting, inactiviteit en fraude van advertenties aanpakken, waarbij intrinsieke in-game-advertenties deze op één lijn brengen met de rest van digitale media.Een advertentie moet bijvoorbeeld minimaal drie seconden worden bekeken voordat deze de eer krijgt om bekeken te worden.Dat is een manier om fraude met betrekking tot het bekijken te omzeilen.Maar de waarde van dergelijke advertenties is belangrijk, aangezien games zich daar bevinden waar het publiek zich bevindt, in ieder geval het publiek dat merken en anderen als waardevolle doelen voor advertenties beschouwen.Intrinsieke in-game-advertenties verwijzen naar native in-game of in-play-advertenties die 'in het spel' worden geplaatst en een naadloos onderdeel van de gameplay-omgeving mogelijk maken.Naarmate meer bedrijven het gaming-ecosysteem betreden, is het van cruciaal belang dat IAB en IAB Tech Lab de industrie bijeenbrengen om uniforme normen vast te stellen die nodig zijn om consistentie te creëren op de in-game advertentiemarkt."Gaming biedt een enorme kans voor marketeers", zegt Zoe Soon, vice-president van IAB Experience Center, in een verklaring.“Met 227 miljoen gamers in de VS en meer dan drie miljard wereldwijd tegen het einde van dit jaar, is het een belangrijk entertainmentkanaal, vooral voor Gen Z, de volgende generatie huishoudelijke beslissers en geldschieters.We werken de in-game-richtlijnen van 2009 bij om marketeers te helpen deze aandachtoase aan te boren en de resultaten met vertrouwen en transparantie te meten.”De bijgewerkte IIG-meetnormen:"Met IIG zullen we zichtbaarheidsnormen hebben binnen in-game-omgevingen en richtlijnen voor het bijhouden van vertoningsmetingen, zichtbaarheid van display-advertenties en ongeldig verkeer, rekening houdend met verschillende technische factoren zoals schermgrootte, resolutie, hoek en verlichting," zei Shailley Singh, vice-president product bij IAB Tech Lab, in een verklaring."Dit zullen belangrijke factoren zijn terwijl we ons voorbereiden om reclame in gaming op te schalen en de groei in reclame voor marketeers en hun partners uit te breiden, aangezien ze in een relatief nieuwe ruimte opereren.""De technologie is aanzienlijk vooruitgegaan sinds wij en IAB onze eerste reeks richtlijnen voor in-game advertentiemeting hebben uitgebracht, die voorafgingen aan kritische meetconcepten zoals de zichtbaarheid van advertenties, dus het is van cruciaal belang dat we deze update uitbrengen om de versnelde groei van gaming aan te pakken," zei George Ivie, uitvoerend directeur en CEO bij de MRC, in een verklaring."Dankzij de IIG-meetrichtlijnen kunnen we nu meer consistentie hebben in plaats van leveranciers hun eigen regels voor hun metingen te laten maken, wat het vertrouwen van uitgevers en kopers mogelijk maakt terwijl de branche samenwerkt om een ​​niet-opdringerige advertentie-ervaring te creëren."Het project is een gezamenlijke inspanning van het IAB Experience Center, het IAB Tech Lab en de Media Rating Council, met aanzienlijke input van leden van IAB UK en een taskforce van prominente in-game advertentiebedrijven, merken en bureaus.Het Interactive Advertising Bureau is een handelsgroep met meer dan 700 toonaangevende mediabedrijven, merken, bureaus en de technologiebedrijven die verantwoordelijk zijn voor het verkopen, leveren en optimaliseren van digitale advertentiemarketingcampagnes.Hier volgt een fragment van de zichtbaarheid van een advertentie hieronder:3.2.3 Advertentiehoek ten opzichte van gameschermIn gevallen waarin de advertentiehoek specifiek kan worden gemeten voor X- en Y-coördinaten, wordt een advertentiehoek aanbevolen die niet groter is dan 55 graden (op absolute basis) ten opzichte van het gamescherm, zodat een zichtbare vertoning geldig is.Bij het meten van de hoek moet de meting worden uitgevoerd vanaf het meest middelpunt van het gedeelte van de advertentie dat op het scherm staat of het midden van het oppervlak dat wordt gemeten, waarbij 0 graden staat voor een advertentie die naar het scherm is gericht, 180 graden voor een advertentie die naar het scherm is gericht weg van het scherm en 90 graden vertegenwoordigt een staat daartussenin.Het is echter belangrijk op te merken dat een kritische doelstelling van het meten van de advertentiehoek de bepaling is van de mate waarin de advertentie vervormd of gecomprimeerd wordt weergegeven aan de gebruiker, en of deze vervorming of compressie van invloed is op de mogelijkheid om het advertentiemateriaal te zien.De mate van deze vervorming of compressie kan variëren, afhankelijk van de omgeving of het type advertentiemateriaal, en meetorganisaties die ook rekening houden met Z-coördinaten, kunnen nog ingewikkelder worden bij het meten van de advertentiehoek.Vanwege deze potentiële variabelen kunnen meetorganisaties verschillende drempels instellen om het punt te bepalen waarop de advertentiehoek, of de vervorming of compressie van de advertentie een punt hebben bereikt waarop het advertentiemateriaal niet langer zichtbaar is.Eventuele differentiële drempels die worden vastgesteld om dit te bepalen, moeten empirisch worden ondersteund en gedocumenteerd, evenals periodiek worden bestudeerd en waar van toepassing worden aangepast.Bovendien moeten meetorganisaties op verschillende manieren rekening houden met niet-uniforme of ongelijkmatige advertentieoppervlakken/-objecten voor het berekenen van de hoek en het bepalen van vervorming, aangezien de hoek IAB In-Game Advertising Measurement Guidelines 2.0 – Public Comment Draft – 17 kan veranderen afhankelijk van het meetpunt of het perspectief van de meting .In deze gevallen kunnen aanbieders van metingen de hoek op een oneffen oppervlak/object meten door de advertentie op te splitsen in geschatte stukken en elk stuk afzonderlijk te meten.Ten slotte moeten meetorganisaties ook rekening houden met de geldende brancherichtlijnen met betrekking tot Out of Home (OOH)-metingen met betrekking tot advertentiehoek en kans om te zien, inclusief de vereisten voor blootstellingszones van de MRC's Digital Place-Based Audience Measurement Standards.Het credo van GamesBeat bij het verslaan van de game-industrie is "waar passie en business elkaar ontmoeten".Wat betekent dit?We willen je vertellen hoe belangrijk nieuws voor je is -- niet alleen als beslisser in een gamestudio, maar ook als fan van games.Of je nu onze artikelen leest, naar onze podcasts luistert of onze video's bekijkt, GamesBeat helpt je meer te weten te komen over de branche en er plezier in te hebben.Leer meer over lidmaatschap.Ongeacht je genre of platform, doe mee met GamesBeat's Dean Takahashi en andere pro's in dit VB On-Demand-evenement om de nieuwste best practices te leren voor het vergroten van de zichtbaarheid van een game.Ga naar onze on-demand bibliotheek om sessies van het live-evenement te bekijken en je favoriete sessies van onze virtuele dagen opnieuw te bekijken.© 2022 VentureBeat.Alle rechten voorbehouden.We kunnen cookies en andere persoonlijke informatie verzamelen uit uw interactie met onze website.Voor meer informatie over de categorieën persoonsgegevens die we verzamelen en de doeleinden waarvoor we ze gebruiken, kunt u onze Kennisgeving bij Verzameling raadplegen.