Bank NTT Digital Lounge nu beschikbaar in Labuan Bajo - People of NTT

2022-05-21 13:28:41 By : Mr. Alex Tao

Labuan Bajo, RNC – Altijd aanwezig met nieuwe innovaties in bankdiensten, dat is Bank NTT.Inspelend op de behoeften van intelligente en volledig digitale bankdiensten, PT.De East Nusa Tenggara Regional Development Bank (PT. BPD NTT) presenteert een digitale lounge in Labuan Bajo.Dit is de enige digitale service op het hele vasteland van Flores, en misschien wel de enige bank die een doorbraak durft te maken in een super premium toeristische bestemming.Daarna volgen een aantal slimme diensten, die daar door Bank NTT worden gepresenteerd.De gouverneur van NTT, Viktor Bungtilu Laiskodat, was dinsdagavond (19/4/2022) getuige van de lancering van de digitale loungeservice, die zich in de voortuin van de Labuan Bajo Branch van Bank NTT bevindt.Destijds werd de regent van West Manggarai, Edistasius Endi, gevraagd het lint door te knippen om aan te geven dat deze volledig digitale dienst voor het publiek werd geopend.De regent, die gewoonlijk Edi Endi wordt genoemd, werd vergezeld door de president-directeur van Bank NTT, Harry Alexander Riwu Kaho, samen met vier andere directeuren, namelijk de IT- en operationele directeur, Hilarius Minggu, kredietdirecteur, Paulus Stefen Messakh, directeur Fondsen, Yohanis Landu Praing en Compliance Director, Christofel.Ondertussen knikte gouverneur Viktor in de hoofdtent met zijn hoofd en was verbaasd over de intelligente service die voor het kantoor werd gepresenteerd.Deze digitale lounge is geen duur gebouw, maar is het resultaat van recycling van twee containers waarvan de voorkant in een bepaald deel is uitgesneden zodat er toegang is tot brede glazen deuren en ramen.Op de top, gebruikt als een ontmoetingsplaats.Die avond voerde een groep jongeren livemuziek uit met verschillende ritmes, zowel slow, pop, reggae als verschillende hedendaagse liedjes.Echt feestelijk, en nodigt bewondering uit voor iedereen die voor hem passeert.Lees ook: Maximaliseer regionaal potentieel, regering van regentschap Malakka werkt samen met Bank NTTOnderaan zwaaide regent Edi zijn hand met de schaar naar een stuk lint.Eén snede, het lint wordt afgesneden en de schede wordt geopend.Luid applaus verwelkomde de aanwezigheid van intelligente diensten in dit toeristengebied van internationale klasse.De gasten werden gevraagd om binnen te komen en nauwkeurig te kijken welke diensten beschikbaar zijn.Het is begrijpelijk dat deze digitale lounge de derde is, na de tweede, namelijk bij de Special Branch Office (KCU) die werd ingehuldigd door gouverneur Viktor op de verjaardag van Bank NTT, een jaar geleden en de Main Branch Office) Kupang eind 2021 gisteren.Een staf demonstreerde behendig de verschillende beschikbare faciliteiten. President-directeur Alex legde destijds uit dat er met deze nieuwe service arbeidsbesparingen waren.Als ze eerder een aantal tellers hebben gewaarschuwd, bedienen met deze nieuwe service slechts één tot twee professionals op de beschikbare machines.“We geven prioriteit aan zelfbediening.Klanten staan ​​dus niet langer oog in oog met agenten.Er zijn inderdaad officieren die voorbereid zijn, maar die zijn alleen maar behulpzaam.Geleidelijk gaan we over op volledig digitale diensten”, zei Alex onlangs.Bank NTT heeft ook een slimme beveiliger gealarmeerd, die de klanten al aan de poort opwacht en begeleidt.Het hoofd van Bank NTT Labuan Bajo Branch, Ady Ranoh, maandag (4/4/2022) legde uit dat de digitale lounge in gebruik is genomen.Zijn partij heeft agenten gewaarschuwd die zijn opgeleid zodat het publiek welkom is om langs te komen bij de digitale lounge, en het zal helpen bij het verwerken van eventuele behoeften.(*/rnc)Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd *Bewaar mijn naam, e-mailadres en website in deze browser voor mijn volgende opmerkingen.Geen pagina's meer om te laden.